יום שישי, 17 במאי 2013

עדכוני פרקים 17/5/2013!~

אוקיי, אז כפי שאתם יודעים אנחנו בעומס של בגרויות, זאת אומרת שכבר ירד לנו חצי ואף יותר מהזמן הפנוי שיש לנו בנוסף לדברים אחרים שהייתי צריך לעשות מחוץ לעיר (דברים משפחתיים) ובנוסף יש לי עכשיו גם לעשות פרויקט של תרגום סרט של שעתיים (אל תדאגו, זה לא אנימה, אני לא מקפח אתכם) הסרט מדבר על הסברה על ישראל וכל העניין על המוסלמים בארץ וכו', מן סרט דוקומנטרי כזה שאני צריך לעבוד עליו (לא שאני עשיתי, אבל אני מכיר את האנשים).

קיצר, לפרקים:
אומנות החרב און-ליין / Sword Art Online פרק 11~
תזמון:100%
תרגום:100%
עריכה לשונית:Done
קידוד:Done.
העלאה:בתהליך.

מתי הפרק יפורסם? ככל הנראה מחר בבוקר אם לא יהיו בעיות כמו אתמול, שהפרק נתקע על 99%....

מתקפת הטיטאנים / Attack On Titan פרק 4~
תזמון:100%
תרגום:100%
עריכה לשונית:Done
קידוד:בתהליך
העלאה:אין.

עדכון 20:11:
זמון:100%
תרגום:100%
עריכה לשונית:Done
קידוד:Done
העלאה:בתהליך
מתי הפרק יפורסם? אולי היום בלילה במקרה הטוב, ומחר בבוקר במקרה הרע - בתנאי שלא יהיו תקלות.

2 תגובות:

  1. למה אתם לא מעצבים את האתר שלכם?

    השבמחק
  2. האתר בקרוב ישתנה דרסטית

    השבמחק