יום רביעי, 10 באפריל 2013

פרק 8!~ 10/4/2013

סוף סוף, אחרי עיכובים מרובים אני שמח להציג לכם את פרק מס" 8 של "אומנות החרב און-ליין"!




אך לפני שאתם מורידים אותו, אני צריך לציין כמה דברים:
1). מצטער על איכות הוידאו, אני מקווה שזה יהיה חד פעמי ומקווה שתסלחו לנו ^_^.
2). הפרק (8) תוזמן במלואו על ידי המתזמנת Kagome - פעם ראשונה שהיא מתזמנת פרק באופן מלא! בואו וצפו בתוצאות.
3). לחלק מכם שצפו בתרגום של קבוצת Anime-Hoo, אני חייב לציין שהתרגום שלנו הוא 99.7% עברי, לעומת Anime-Hoo, לכן אל תבהלו אם אתם פתאום רואים מושגים שונים "מעוברתים" (נהפכו לעברית). ולאלה שצפו מהתרגום שלי מההתחלה, אין לכם מה להיבהל D= .

הורדה ישירה / UPFree.co.il
טורנט

עמוד כל הפרקים

להערות / שאלות / תלונות / מידע, ניתן ליצור קשר פה דרך מערכת התגובות, ואפשר גם דרך הפרטים הנמצאים בעמוד "דרושים". מה שחשוב זה לא להתבייש!~ ^_^

צפייה מהנה!~

הערה: מי שזוכר או לא, הכנתי פעם תוכנה שמעדכנת ומציגה את כל הפרקים שתורגמו.
אז אני באתי לומר שהתוכנה נכון לעכשו יוצאת משימוש.

4 תגובות:

  1. תודה רבה אץם גדולים!!!
    אני אישית ראיתי תסדרה באנגלית אבל תמיד כיף ליראות בעברית (:

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה D=,
      אני רוצה לדעת גם אם יש לכם גם הצעות לשיפור.
      תנו ביקורות לגבי ההוצאות שלנו, אנחנו נשתדל לשפר את מה שאפשר בפרקים הבאים ^_^.

      מחק
  2. תשובות
    1. חחח אין בעד מה אחינו
      אתה תמיד מוזמן לתת ביקורת

      מחק