יום ראשון, 26 במאי 2013

[12]אומנות החרב און-ליין / Sword Art Online - פרק 12!~


תמונה מפרק 12 [אומנות החרב און-ליין / Sword Art Online]

 כפי שרשמתי בפוסטים הקודמים, יש בפרק 3 מקומות של טייפ שעשיתי (מתוך 4 שיש, אבל אני עשיתי רק 3 מתוכם עקב חוסר זמן וניסיון בטייפסטינג), בואו נראה אם תצליחו לזהות את מיקומם ^_^.

טורנט / 2Shared
הורדה ישירה / Upf.co.il
עמוד כל הפרקים
צפייה ישירה + הורדה ישירה / Google Drive - קרדיט ליוגב שהעלאה.

הפרק תוזמן על ידי Kagome.
הפרק תורגם על ידי Shoro.

אה, אתם גם שואלים מה קורה עם הטיטאנים?
 טוב, אז אני מצטער לבשר לכם שהמתרגם היה בעומס מבחנים ובגרויות ולכן הפרק מתעכב ויתעכב, אבל אל דאגה, אנחנו מתכננים לפצות אתכם בשבועות הבאים לגבי קצב ההוצאה של הטיטאנים ^_^.

12 תגובות:

  1. כול הכבוד. אני לא מבין איך יש לכם זמן לכול זה בתקופה לחוצה כל כך. נהנתי אד אחשב מכול הפרקים שתרגמתם. המשיכו כך.

    השבמחק
  2. תודה רבה על הפרק , המשיכו כך :)

    השבמחק
  3. תודה על הפרק אתם קבוצה חדשה? כי עד אשב לא שמעתי עליכם...

    השבמחק
    תשובות
    1. התחלנו את דרכנו ב 10/1/13, אבל כקבוצה עם שם התחלנו טיפה יותר מאוחר.

      מחק
  4. נכון אתם אמרתם שבועות הבאים מביאים הטיטאנים לפחות תביאו 2 פרקים שניים ולא 1 בסדר :) אני מאוד כל כך רוצה לראות טיטאנים הם כל כך מגניב חבל זמן [= אני מתחנן תתאמץ כמה שאתם תוכל להביא פרקים ובהצלחה [=

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכין הפתעה חכו ותראו

      מחק
    2. באמת איזה מגניב ,אין בעיה אחכה הפתעה ותודה [=

      מחק
  5. ווואווו איך לא שמעתי על הקבוצה הזאת קודם?
    תודה תודה תודה תודה רבה לכם!! :)

    השבמחק
  6. אתם פעילים??

    השבמחק