יום שבת, 25 במאי 2013

~[עדכון]~ אומנות החרב און-ליין פרק 12 [25/5/13]

עדכון: 26/5/13 - 22:53
תזמון:100%
תרגום:100%
עריכה לשונית:100%
קידוד:100%
העלאה:100%
הפרק יפורסם עוד מספר דקות

 ---------------------------------------------------------------------------------------

פרק 12 של אומנות החרב און-ליין / Sword Art Online ~[עדכון מצב]~
תזמון:95%
תרגום:100%
עריכה לשונית:In Progress
קידוד:אין.
העלאה:אין.

עדכון: 25/5/13 - 19:45
תזמון:100%
תרגום:100%
עריכה לשונית:90%
קידוד:אין.
העלאה:אין.

עדכון: 25/5/13 - 21:10
תזמון:100%
תרגום:100%
עריכה לשונית:100%
קידוד:בתהליך.
העלאה:אין.[ייתכן כי העלאה תתעכב ביום]

עדכון: 26/5/13 - 18:41
תזמון:100%
תרגום:100%
עריכה לשונית:100%
קידוד:100%
העלאה:בתהליך.
[ השערה - הפרק יהיה מוכן היום ב 23:00 במקרה הטוב, ומחר בבוקר במקרה הרע.]

                                                                   Preview
ישנם 3 מקומות של טייפ שעשיתי בפרק 12 מתוך 4, בואו נראה אם תוכלו למצוא את כולם


-לכל אלה שחשבו ש"תזמון:%" זה רק תזמון כתוביות, אני בא לבשר לכם שבכל פרק שהיה עד עכשיו הוא גם כלל טייפסטינג, זאת אומרת שכאשר התזמון הגיע ל100%, זאת אומרת שגם חלק מהטייפ הושלם (אם בא לי הייתי יכול לעשות את כל הפרק טייפ, אבל לצערי אין לי מספיק ידע וזמן בשביל זה XD).
-ולא, אי אפשר להשיג טייפ כזה מתזמון מוכן, אל תטעו! ^_^.

-ושוב אני מזכיר לכם שאנחנו בתקופה של מבחנים, וכל זה נעשה הרי בהתנדבות מוחלטת, מכיוון שאנחנו לא מקבלים על זה כסף או משהו בסגנון, אנחנו עושים זאת מרצוננו החופשי.
הבגרויות מקשות עלינו לעבוד על הפרקים עקב צמצום הזמן הפנוי.
היו כבר כמה אנשים שבאו אלינו בבקשה להשתמש בתזמון מוכן על מנת להוציא את הפרקים מהר יותר - שימוש בתזמון מוכן לא יהפוך את הוצאת הפרקים כך שכל שבוע יוצא פרק, ישנם גם עוד דברים כגון טייפ, עריכה לשונית וכו', שגם הם לוקחים זמן.

                                                 סתם תמונה בשביל לסגור את הפוסט
בתודה, צוות Our-Sub. [התמונה לקוחה מפרק 11].

8 תגובות:

  1. יש לי כבר את הפרק מתורגם לא ממכם חבר שלי הכין לי לוקח לו שעה והפרק מוכן -_-

    השבמחק
  2. תשובות
    1. וגם בדקתי, זה 720, והוא קודד את זה כMP4- זאת אומרת שהאיכות ירדה (יכול להיות מ1080 ל720 כפי שאתה טוען שזה היה 1080) אבל, כאשר מקודדים לסוג מדיה אחר, האיכות נפגעת. אין מה לעשות.

      מחק
  3. אז אולי החבר שלך יכול לנשות להצטרף לצוות של האתר הזה?

    השבמחק
  4. אני מדבר על איכות התרגום התזמון הטייפ O_ם
    איכות הסרטון זה מה שהוא הוריד

    השבמחק
    תשובות
    1. וקודד. הקידוד גם משפיע על האיכות. אבל כן, האיכות המקסימילת זה הRaw שאתה משיג.

      מחק