יום שישי, 24 במאי 2013

אז עידכון מעצבן !!!!!

הוסר.

7 תגובות:

  1. אם הייתם מעדכנים לא הייתי אומר כלום.
    תגידו תודה בכלל שהסכמתי לא להמשיך את זה כי אם הייתי ממשיך היום כבר הייתי בפרק 15 -.-
    אז עשו טובה ותסתמו ת'פה שלכם כי בסקייפ אתם מבקשים ונחמדים ואז מהצד אתם ככה. לא רק אתם יכולים לעשות אתזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עזוב, זה מתן והבדיחות של 12 בלילה. תראה אפילו שרשום שם שהפרק מוכן אבל הוא בעצם לא (באותו זמן שזה צולם).

      מחק
    2. מצטער אם פגענו XD, זה לא היה בכוונה.

      מחק
    3. "בדיחות 12 בלילה"
      בגלל הבדיחות האלה פורטתי מSAO
      חחXD

      מחק
  2. אני אישית מעדכן כל פעם שבוע אחרי שיצא פרק פעם אחרונה שיצא פרק זה היה ביום שבת וואלה תנחש איזה יום היה אתמול?
    וואלה תראה היום יום שבת ויש עידכון XD
    ואנחנו ביכלל לא חייבים לעדכן צריך רק סבלנות

    השבמחק
    תשובות
    1. דבר ראשון אני אמרתי לך לעדכן XD אתה רצית לדחות ביומיים, אבל בסדר.

      מחק